Min vecka

Hej allihopa! Idag är det torsdag och min broder har precis dragit sig iväg mot sin skolavslutning. Han slutar åttan och börjar nian efter sommaren. Gud vad stor han har blivit! Imorgon slutar även jag. Ska bli så skönt med sommarlov och ledighet. Åh vad jag har längtat, förutom det så är det mitt sista sommarlov nu i år. Shit vad tiden har gått fort! I veckan som har varit har jag fikat med fina vänner, shoppat, fotat och massa gosiga saker. Imorgon är det avslutning och sen somnmarlov. Hela helgen är smockad med massa planer, härligt!
Senaste från min instagram. Gosig eftermiddagsfika / Fika på stan efter skolan / Gos med kaninunge
Följ mig där - earvidssoon
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback