Det senaste

Gick på bio med Benita, vi såg Förr eller senare exploderar jag, så fin och helt otroligt bra. // Lunch på stan med fina mamma. // Shopping dag med bästa bibban.
Fick äntligen hem min helt egna bil, är så nöjd och den går nu mera under namnet pärlan aka my precious, haha. // Minigolf en fin dag. // Sköt luftgevär hos morfar. 
Gjorde lite egna smycken // Mat på rådis med benita. // Trött på fotbollen där ett tag, haha.
Fika på stan, ännu en gång, haha. // Selfie på bussen, var helt ensam. // Bibban på gatorna i Göteborg

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback