Uppgift i Fotografiskbild

Före:
Efter:
Vi har en uppgift i fotografiskbild att skapa vår egen propaganda bild. Jag valde att göra en propaganda om att stå emot rasism. Så därför tänkte jag göra en bild med som skall föreställa två personer, fast vadera med olika etniska ursprung. Tänkte även ha med text liknande "Alla är lika värda, oavsätt kultur, religion" osv...
 
Tänkte att det kanske vore lite kul att visa vad vi gör i skolan, då folk klagar på att vi esteter bara larvar runt. Vilket inte är sant. (oftast, hehe). Vill bara påpeka att bilden inte är klar på långa vägar. Har mycket att fixa till och finslipa på. Den första bilden är oredigerad och den andra är den jag håller på att redigerar. Riktigt roligt faktiskt!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

duktig du är!

2014-01-23 @ 14:36:36
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback