tjugotredje januari

Hej, idag vaknade man upp med tuppen. Närmare sagt 5.20. Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi skall börja. Idag är det en lång dag, slutar nämligen fyra. Efter skolan drar jag med Julia till stan, sedan blir det plugg. Men nu längtar jag till helgen, även om den består av mycket plugg. Ska nog även se på catching fire ännu en gång, så jävla bra!
 är helt jävla såld på suger nails från isadora, så snyggt plus att det torkar på 1 min typ.

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Hanna

Hej! Varifrån är den fina blusen, liknar remix blouse från OM, eller misstar jag mig? Den är superfin på dig! Tack för en fin och mysig blogg :)

2014-01-23 @ 18:20:16



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback