Tips!

Tänkte dela med mig av ett tips jag har kört ett tag nu. Mitt hår har varit skit slitet och knappt hängt ihop från stund till stund. Nu har jag kört med en liten "kur" varje gång jag tvättat håret. Mitt hår har blivit mindre slitet och växer snabbare då det är friskare nu. 
 
Till tipset... först tar jag balsam och har i runt 5 minuter, sedan tar jag schampoo och sköljer ur. Sist använder jag balsam ännu en gång, detta gör att håret blir extra lent och slitna toppar försvinner efter ett tag. 
 
Dessa produkterna använder jag, Balsam från bed head tigi, och Schampo från Aussie vilket är ett australiensk märke, är verkligen superbra! Schampot hittar ni här, balsamet hittar ni här.
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Anonym

Bra tips!!

2014-01-27 @ 11:52:22
Postat av: Julia

har kört med samma metod nu ett tag och resultatet är häpnadsveckabnde!!

2014-01-31 @ 08:54:37



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback