Skoluppgift

(så här såg bilden ut innan.)
Som sagt skulle man göra en egen propaganda bild och jag gjorde då om rasism. Personligen tycker jag att rasism är fel i alla håll och kanter. Därför gick jag in lite extra på denna uppgift då jag själv stod för min åsikt. 
 
Helt klar är jag nu med denna. Blev rätt nöjd, speciellt med redigeringen som jag jobbade med länge! Det vart krångligt och har stött på flera krångliga hinder. Men i slutändan blev jag nöjd och det är det enda som räknas!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: elin wahlberg

duktig du är!

2014-01-29 @ 14:05:46
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Riktigt snyggt jobbat!!

2014-01-31 @ 08:06:14



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback