Fredag

Hej allihopa. Idag har jag vart i skolan, lång och trött dag, har varit som en levande död idag serisöt. Efter skolan träffade jag fina Amanda och vi drog till stan och inskaffade oss sushi, sen drog vi hem till mig och hade en myskväll med film och hela slanten. Goskväll med andra ord! Amanda åkte nyss hem och jag ska väl gå och lägga mig när som. Imorgon blir det plugg och på kvällen drar jag till Benita så får vi se vart kvällen leder oss. Puss
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback