27 Januari

Hej bloggen! Ny dag, ny vecka, nya äventyr. Jag vill att denna veckan skall gå fort eftersom i slutet på veckan drar vi till Thailand! Så otroligt jävla skönt att komma iväg och sticka ifrån Sverige ett tag. Men innan det skall massa skolarbeten vara klara. Idag har vi ett engelskaprov om litteratur hoppas på det bästa men jag har väl "glömt" att plugga hehe. 
gammal bild på mig och fina melina.

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: LIENE

SÃ¥ fin bild :)
Lycka till med all plugg!

2014-01-27 @ 08:47:56
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Måste säga att jag gillar verkligen din blogg, och du är sjukt duktig på att ta kort. Men det skulle vara kul om du gjorde lite throwbacks med roliga minnen som du vill dela med dig av! kram

2014-01-27 @ 08:49:03



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback