2014-01-21

Hej! Efter en långhelg så är det nu tisdag och ny skolvecka. I fredags träffade jag Amanda, vi tog en fika och sedan åkte vi hem till mig. I lördags fixade jag lite nödvändigheter sedan på kvällen träffade jag Benita. I söndags och i går gjorde jag inte någonting i princip. Tog det lungt och vilade, städade även lite gjorde jag. Imorgon har jag sovmorgon och det ska bli så gött. Snart är det helg igen och då kommer jag ännu en vecka närmare thailand! Men nu skall jag nog fixa naglarna innan dagens höjdpunkt, paradisehotel!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback