2014-01-16

Godmorgon alla fina!  Sitter just nu i skolan och pluggar lite av det sista och lyssnar på edd sheeran och dricker kaffe. En helt okej morgon. Gårkvällen spenderades även den med plugg och imorgon är det fredag och det skall bli så gött att ha långhelg. Är nämligen ledig på måndagen. Idag har vi en lång dag i skolan, slutar fyra, men när jag kommer hem skall jag sova. Haha är så otroligt trött idag. 
Några bilder från sommaren. Tagna av mig, Nikon D5000

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Simon G

Väldigt fina bilder! :)

2014-01-22 @ 23:42:39
URL: http://simonpixel.webblogg.se



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback