Vattenfall i Koh Samui

Hej allihopa! Bloggandet har inte varit på topp det senaste, vilket beror på att det är kasst internet här, men även att jag inte hinner blogga. Har fullt upp på dagarna och på kvällarna orkar jag helt enkelt inte. De senaste dagarna har bestått av Elefanter, apor, sololja, vågor och värme. Har det super bra här i thailand och vill stanna en vecka till! För någon dag sedan åkte vi till Vattenfallet här i Koh Samui, där badade vi och vandrade omkring i djungeln! Häftig upplevelse! Det är så makalöst att kunna vandra omkring i djugeln och träffa på elefanter som är ute på vandring, se meterhöga träd och palmer medans man trampar på bambubroar. Åh vill stanna här!
Fotograf: Jag / Nikon D5000

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback