Fredag

Hej allesammans! Efter en jobbig och stressig vecka är det äntligen helg! I veckan har skolan varit första prio och plugg har varit det enda som gjorts på kvällarna, annars har jag spenderat de hemma i mitt andra hem, hos bibban haha! Igår bokade jag äntligen uppkörning o teori, hur gött? Idag är det fredag och snart skall jag kila iväg, jag vill också önska grattis till världens bästa finne, Alma som fyller 18 idag! Grattis bästa du, imorgon firar vi dig på bästa sätt! Annars är helgen full med plugg men vad gör det är jullovet börjar nästa vecka?



> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback