Min helg

Hej allihopa! Denna veckan har jag gjort allt från att börja skolan igen till att plocka svamp. Igår var nämligen jag och mamma samt Benita ute i skogen för att finna lite utav kantareller. Dock hittade vi kanske 10 stycken, men fortfarande bättre än inget. I helgen kom även Alexandra hit. vi som inte hade träffats på nästan hela sommaren hade mycket att prata om, vilket var jätte gosigt. I lördagskväll kom Lina och Julia hit och hämtade mig och hela kvällen så strögade vi runt i skövde. Idag har jag städat, fixat i mitt rum (som snart är klart, lägger ut bilder när det är helt renoverat). Ikväll tänker jag ta det lungt och bara kolla serier, det behövs efter att ha hållit igång på full rulle hela veckan. 
Som ni även ser har jag ändrat designen lite, nu är det lite mer höst över den. Gillar det!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback