Bra slut på sommarlovet

Hej alla! Nu är det snart dax för skola igen och jag är väl inte speciellt taggad. Visst ska det bli as grymt med sista året o allt sånt, men palla skolan med allt plugg och sånt. Nej, jag hade jätte gärna haft lovet i några veckor till. Igår var det lite festligheter nere i falköping. Träffade mina gosisar från klassen (som jag inte har träffat på hela sommaren typ). Först var vi hos Lina sedan drog vi till Skövde. Och där mötte vi även upp Benita. Gosig kväll med andra ord.
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback