nionde april

Hej allihopa! Idag var det en kort skoldag, slutade tidigt vilket var otroligt skönt! Fick skjuts av Linnea hem, vuxenpoäng haha. Sen stannade hon här lite och vi snackade lite och sen tog vi en match i gh, haha, så kul! Senare kom mammsen hem med en liten present, en vs body mist, gulligt! Så jag bestämde mig för att fixa middagen hemma idag. Åkte och handlade lite ingredienser och fixade, det blev lax med färsk pasta. Riktigt gott! Att lyxa till det lite funkar alltid!
Lax / Färsk pasta / Citronsås / Bebis-spenat / Sparris
Mums!
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback