l ä n g e s e n

Hej allihopa! Hoppas ni haft en otroligt bra påsk! Här har uppdateringen inte varit speciellt bra, dock finns ett liv utanför bloggen som jag varit lite upptagen med. Lovet har varit hektiskt, men fylld med skratt och sena kvällar och massor med härligt folk. Har inte haft en ensam stund på hela lovet. I måndags åkte jag ner till Skene och stannade där hos fina Alexandra tills onsdagskväll då jag ännu en gång var hemma i Skövde. På torsdagen var det 18års fest för Amanda som nyligen fyllt. Trevligt. Har även strögat runt med Benita som tagit körkort. På fredagen var det 25års och 50års kalas hemma i Herrljunga och idag firade vi påsk hos mormor och morfar. Så har varit fullt upp, men det är bara bra, så man inte sitter hemma och glor in i en vägg. 
bildblandning från det senaste. 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback