Otursdag

Idag har jag haft världens otursdag. Gjorde världens tabbe i skolan, omg så jävla pinsamt att jag dör. Och sen tappade jag min nya mobil så den sprack, sprang vilse i skogen på orienteringen, ramlade påväg hem från bussen. Åh orkar ej denna dag. Kul att hela studiebidraget denna månad går till att laga min 3 veckors gamla mobil. Känns gött. Något som är skönt är att idag har jatg gjort min sista orientering i hela mitt liv. Så jävla gött, hatar det annars men nu är allt gjort! Imorgon är det fredag och jag måste göra klart min inlämning imorgon och skall även till gymmet och sen på kvällen ska jag träffa en gammal vän. 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback