Helg

Hej allihopa! Idag är det fredag och det är hur gött som helt, efter en skoldag med redovisning och ett pass på gymmet till städning av mitt rum och just nu sitter jag och kikar på idol och renskriver min svenska inlämning. I helgen blir det plugg och lite inköp till garderoben bland annat. Och på söndag ska jag träffa en gammal kompis. Så ser denna helg ut. På måndag ska vi ta enskilda foton då vi egentligen skulle gjort det 2 veckor sen men då hann vi inte det eftersom fotografen var sen. Aja shit happens. 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback