Ett år sedan

Hej alla fina! Hur gött som helst att vara ledig imorgon, dessutom ännu skönare att på fredag ska vi bara se på film i skolan. Hur go vecka? Idag var skolan så långtråkig åkte hem efter halva dagen, tog studiedag lite tidigare ;). Imorgon skall jag in till stan och köpa nödvändigheter, har inte shoppat på flera veckor börjar få lite små panik. (okej jag har haft panik varje dag eftersom jag inte kan köpa nytt) haha. Nu ska jag kika på älskade pll, så bra. 
Bilderna är tagna för exakt ett år sedan, herregud vad fort tiden går.
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback