2013-09-27

Hej allihopa. Hade världens goaste dag idag, hade en lektion sedan såg vi på film resten av dan. Estet alltså. Haha. Nu är det helg och det hade inte passat bättre faktiskt. Är helt slut i huvudet (migrän) och är så skoltrött. Tror inte jag skulle klarat av denna veckan om det inte va en studiedag igår. Haha hade desvärre inget val, sådetså. Sitter just nu och kollar på.. inget mindre än pll, så bra! Ska försöka kolla så jag hänger med när säsong 5 kommer ut. Är på 3 säsongen nu. Ikväll blir det mys ute på restaurang med familjen och resten av helgen består av plugg då jag redan har fått högar av läxor känns det som.
Men vi hörs. Puss.
(bild från tumblr).
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Erica

Åh, så fin blogg du har! Gillar verkligen din design också!

2013-09-28 @ 19:11:00
URL: http://ericatalven.blogg.se/



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback