Om en vecka...

Hej allihopa! Söndagsplanerna blev tyvärr inställda och istället åkte jag med mamma ner till stan för att kika lite. Blev en bra dag ändå! Igår och idag har jag varit ledig, så härligt att det bara är tre skoldagar denna veckan! Idag har jag vandrat runt här hemma och städat mitt rum och min garderob. Skönt att ta pinnen ur röven och äntligen städa lite. Och om exakt en vecka fyller jag år. 17 år herreguuud vad fort tiden går. 
Haha bilden till vänster är lilla jag som 13 fagra år. Och bilden till höger är från igår. Herregud, tur att man förändras. 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback