Lördag

Hej allihopa. Nu är det Lördag och nu är jag äntligen ledig. Igår var dagen hektisk, skrev klart mina nästan 20 A4 sidor på MSK:n och sen skickade jag in engelskan. Idag var det upp tidigt för att gå till skolan,eftersom vi hade öppethus och alla var tvugna att vara med, så segt att gå upp tidigt en lördag men är ledig på måndag och tisdag istället. Så skönt. Imorgon ska jag fika med några fina vänner och gå på stan. Men nu ska jag bara ta det lungt så vi hörs! Puss
 
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Rebecka

Riktig pudding!!

2013-11-26 @ 16:14:07
URL: http://rebeckalouisethor.blogg.se/



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback