LÃ¥ng dag

Hej allihopa! Kom precis hem, idag var det en lång dag, var i skolan tjugo i åtta och kom hem nu runt halv sex. Lång dag. Men imorgon är det fredag och det känns hur härligt som helst! Även om helgen kommer bestå av massor med plugg så känns det gött för på tisdag fyller jag år. Men innan dess blir det fika med fina vänner och plugg. Men nu ska jag börja plugga till mitt historie "prov" imorgon. Puss
Fotograf & Redigering: Jag / Nikon D5000
Bild från helgen då himlen var otroligt vacker. Vilket är något som jag älskar att fotografera.

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback