Frisk efter flera dagar med feber och förkylning

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka från att varit sjuk och haft feber sedan fredags. Men nu är jag frisk (nästan) och har suttit och pluggat enda sedan jag kom hem idag. Jag är nästan helt klar med vår otroligt stora uppgift och det är hur skönt som helst att slippa den snart! Idag var skoldagen kort men jag åkte hem sista lektionen då jag fick sådan extrem huvudvärk. Nu kollar jag på lite serier och sedan blir det väl Paradise Hotel innan jag går och lägger mig. Men vi hörs. Puss
Ser ni hur långt hår jag har fått btw? Har växt jätte mycket det senaste! 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback