2013-11-16

Tänkte bara uppdatera lite, nu är klockan 02:15 och jag är riktigt trött. Är inte helt pigg ännu, är super förkyld och det gör att mitt huvud känns "igen täppt" om ni förstår. Det är riktigt jobbigt för man känner sig groggy typ. Men nog om det. Nu skall jag sätta på någon mysig film och försöka somna. Imorgon är det plugg som gäller,kanske drar till stan för att kika lite. Behöver en ny vinterjacka. Men vi hörs. Puss
ehehe
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback