Tisdag

Hej! Haft världens skönaste dag idag, först cyklade jag till skolan (men min kjedja hoppade när jag inte ens kommit hälften så jag fick ringa mormor och morfar så fick dom hjälpa mig). Iallafall sen så åkte jag till skolan och va med på idrotten sedan slutade jag. Jätte gött. Har hunnit solat, städat, sett på film och lagat mat. Riktigt gött! Imorgon har jag sovmorgon. Men nu ska jag plugga lite, vi hörs! Puss
(slumpvald bild från arkivet.)

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Malva Nyström

- älska snapple! (:

2013-05-29 @ 21:03:48
URL: http://mkdn.blogg.se/



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback