MÃ¥ndagslyx

Hej allihopa! Kom hem för en stund sedan. Just nu sitter jag och kollar på lite serier. Idag var jag i skolan, efter lite övervägande att ta sovmorgon så gick jag ändå upp med tuppen. Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte iväg på lite måndagsshopping, mysig dag med mamma tackar man inte nej till! Skulle egentligen pluggat till mitt MSKprov, men det blev inställt och det tackar jag gudarna för! I helgen så drog jag med Amanda och Alma till Amandas stuga. Där vi myste och hade det gött! I veckan är det bara 3 skoldagar, och 1 redan gjord så det är ju härligt! Och det är ju riktigt härligt väder också! Rena sommaren!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback