Vad vill ni se mer av i bloggen?

Photo/edit: jag
Haha kollade nyss genom bloggen och insÄg att det Àr bara bilder pÄ mig, mig och mig. Hur trÄkigt?! Vill gÀrna lÀgga upp portrÀttbilder, men jag har inte nÄgra nya, och jag har inte riktigt haft tid för att fota det heller. Men jag kanske skall göra det under lovet. Sen tÀnkte jag ju att jag kan fota andra saker osv, men vad? Har ingen som helst inspiration och sitter helt fast i huvudet och kommer inte pÄ nÄgot nytt att fota. Om ni har nÄgra förslag fÄr ni gÀrna kommentera, vad vill ni se mer i bloggen? videoinlÀgg, frÄgestund, portrÀttbilder, naturbilder osv, kommentera sÄ jag kan ta Ät mig sÄ bloggen fÄr mer liv!

> Innan du kommenterar
‱ Jag vill gĂ€rna vara med i veckans-blogg eller liknande.
‱ Bilder samt text Ă€r min/mina om inte annat anges.
‱ Spam eller liknande tas bort direkt.
‱ Jag gör min bloggdesign helt sjĂ€lv.
Kontakt [email protected]

Med detta i Ätanke Àr du jÀtte vÀlkommen att kommentera!
Postat av: Anonym

videoinlÀgg!!!

2013-03-24 @ 21:11:34
Postat av: Stina

PortrÀttbilder vore roligt att se:)

2013-03-25 @ 13:52:13
Postat av: hehehee du vet bvem XD

roliga videos!!!!

2013-03-27 @ 12:35:07



Namn:
kom ihÄg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback