Onsdag

 
Hej allihopa! Dålig uppdatering i know, tyvärr kommer det nog inte bli så mycket bättre då jag har 1000 läxor att fixa innan lovet är slut. Igår var Amanda och Alma här och vi drog ut och fotade lite. Vi drog ner till stan och jag hittade as snygga skor som jag måste köpa!! Och kvällen spenderades hos alma med lite skönsång och pizza käkande. Mysig dag! Idag kommer de båda hit igen + bibban som man inte har sätt på typ 100 år. 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback