lip piercing

 
Hittade en liten metallring som jag vart tvungen att testa som piercing, har ju varit såå sugen på att pierca mig de senaste 3 åren, haha men jag är så jävla feg, är så rädd för att det ska göra så jävla ont. Men jag vill verkligen pierca läppen, såhär på bilderna över eller medusa. Fast jag är så sugen på att göra smiley. 
Photo/edit: Jag

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: ......

OMG SKAFFAAA!!!

2013-03-29 @ 22:23:41



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback