Ny jobbvecka

Hej lite sådär på kvällskvisten. Idag har jag bara tagit det lungt och laddat upp för en jobbvecka. För imorgon jobbar jag min andra vecka denna sommaren. Är redan helt slut efter en vecka men vad gör man inte för lite pengar typ. Har ju bara två veckor kvar, hoppas de går lika fort som förra veckan gjorde. Ska väl strax gå och lägga mig är hur trött som helst, dock håller jag på att uppdatera min mobil som höll på att lagga sönder. Har ju inte uppdaterat den på ungefär ett år (hehe). Men vi hörs imorgon. Puss
Två favoritbilder i repris.
 
 
 
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Clara

Så lite så!

2013-06-27 @ 15:41:23
URL: http://clararingqvist.blogg.se



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback