Göteborg

 
Hej allihopa! Idag var jag i Göteborg med Linnea och Rebecka. Vi myste runt på stan och käkade gott och hade det allmänt härligt. Fick med mig lite saker som jag tänkte visa i ett inlägg imorgon. Är riktigt trött i både huvud och ben efter en lång dag i världens bästa stad. Imorgon har jag inget planerat, kanske ska dra ut och fota lite? Haha får se. Nu tänkte jag se på lite serier innan sängen väntar. Men vi hörs! Puss.
Tycker också att ni kan kika in på mina fina vänners bloggar, Linnea & Rebecka (klicka på namnen för att komma dit).

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback