Friday

Hej allihopa! Nu är andra jobbveckan gjord och det känns hur gött som helst! Imorgon blir det att dra iväg till Göteborg för lite shopping med mina godingar! Tror även att jag skall boka tatueringtid i helgen. Måste bara säga hur skönt det är att det bara är en vecka kvar att jobba sen har jag semester! Hur gött?
Bild från midsommar, tagen från Almas blogg.
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: emmaoster.blogg.se

Fin bild :)

2013-06-29 @ 00:13:46
URL: http://emmaoster.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart tattuerar du dig? måste man inte vara 18? hur gammal måste man va annars? superfin blogg!:)

2013-06-29 @ 00:27:34
Postat av: Sanna

Vad ska du tattiuera??

2013-07-01 @ 16:45:19



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback