sommardagar

Hej alla fina. Här på bloggfronten har det inte varit speciellt aktivt. Har halvt glömt bort min blogg, men varje gång jag loggar in här så finns det alltid läsare som fortfarande läser även fast jag inte uppdaterar. Och ni är guldvärda! Det senaste har jag fått min sommarjobbslön, jag har varit på grillkväll hos Amanda. Spenderat dagar ute på sjön. Och idag så drog jag och min familj iväg på en shopping dag, Amanda vart också med. Flera hundralappar av min sommarjobbslön är nu borta, men jag är några kläder rikare. 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback