Det senaste

 
Hola! Vet att jag inte varit riktigt på "topp" på bloggfronten, men jag har helt enkelt inte hunnit att blogga. Haft fullt upp de senaste dagarna. Jag har haft en shopping dag med mamma, jag har städat hela min garderob och rensat ut massooor med kläder. Jag har häng massor med goa människor och i lördags var det festligheter borta i floby, firade Rebecka som fyllde år. Och på Söndagen var jag ute med Emil och pappa på sjön. Jag har även klippt av mig en decimeter av mitt hår och färgat det. Så jag har varit busy busy. I veckan vart det planerat att åka neråt i landet för att senare åka vidare till Danmark, dock blev det inte av, synd. Meen på torsdag skall jag träffa Fanny som jag inte har träffat på flera år känns det som! Haha det ska bli riktigt roligt! Annars har jag inte så mycket planerat. Nu sitter jag i mitt rum och har precis kollat på en gosig film. Ska väl strax gå och lägga mig. Men vi hörs bloggen! Puss
 
Bilder ifrån lördags.
 
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback