glad idag

Hejhejhej. Dålig uppdatering, jag vet. Och det kommer inte bli bättre :P skoja, nej men seriöst. Jag är jätte trött på allt som har med skolan att göra, allt som har med plugg att göra. Blä jag spyr. Jag vill ha lov. Har bara lust att skita i alla prov, haha. Nej, men jag längtar tills helgen, då ska jag sova och sova och sova lite mer. Jag behöver fan sova, sover inte alls bra på veckan. Får väl droga ner mig:P. Haha skoja, jag är bara sarkastisk, men ok då idag har jag varit i skolan, efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte och kikade lite i affärer, fick med mig två toppar hem. Imorgon ska jag inte göra något, har engelska prov, hoppas att det går lika dåligt som det gick i måndags <3<3<3<3 fan vad negativ da HEJDÅ pusspuss bloggläsare

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback