I see fire

Hej alla fina! Dessa juldagar har varit otroligt mysiga, släkt och vänner, skratt och glädje. Precis så som det skall vara. Igår firade vi jul hos min kära mormor och morfar. Senare på kvällen träffade jag några saknade vänner vi tog en promenad genom hela hentorp och snackade om allt. Mysigt. Idag har jag och mamma kikat lite på mellandagsrean, hittade lite fina plagg som jag kan visa er i ett separat inlägg senare! Sen på eftermiddagen drog vi och firade min kära kusin som nu blev 14 bast, Grattis killen!  Imorgon drar jag och Benita tidigt till Göteborg för att ta del av mellandagsrean där! Toppen! 
Denna låten är underbar, så otroligt bra alltså.
 
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback