Helgen

Hej bloggen! Här har det inte varit speciellt mycket uppdatering den senaste tiden. Beror mest på att jag har haft fullt upp med skolan och läxorna det senaste. Men nu är det mesta fixat och det är gött har bara ett prov kvar som skall göras i veckan. Igår träffade jag min saknade kusin som kom till skövde. Vi hade massor att prata om och det var gosigt! Senare på kvällen blev det lite fest. Skönt att kunna koppla av efter en hel veckas plugg. Men imorgon är det en ny vecka och sedan är det lov, FYFAN vad gött, om lovet inte kom nu skulle jag dött. Haha, men nu ska jag börja plugga. Vi ses. Puss
Nu blir det lite fruktsallad!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback