2013-12-30

Hej bloggen! Idag vaknade jag jätte tidigt, gjorde iordning frukost och sedan kom Benita hit för lite fotografering ute i det icke snötäckta sverige. Vore ju gos med lite snö till i alla fall nyår, men varför ens försöka. Men som sagt så var Benita och jag ute och fotade, stackars liten som nästan frös halvt ihjäl när vi fotade. Men bilderna blev bra! Sen när Benita drog har jag bara chillat och vilat. Imorgon är det nyår och snart nytt år, vilket jag taggar till 110 procent här va, då man fyller 18! 
Lite behind the scenes bilder. Fotograf: Jag / Nikon D5000
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback