Halloj

Hej alla fina! Sommarlovet är snart slut och börjar få lite lätt ångest för att det snart är skola igen. Är redan skoltrött hehe. Nej men det blir väl kul att träffa alla igen. Idag har jag hjälpt mamma att fixa lite eftersom att vi håller på att "göra om" i köket. Och imorgon kommer Rebecka hit en sväng. På fredag ska jag träffa mina fina för lite fotografering och på lördag är det kräftskiva. Fullt upp med andra ord! 
Bild från min instagram.
 
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback