Onsdag

Hej! Förlåt för dålig uppdatering, har haft lite läxor och sånt så har inte haft tid till bloggen och sånt. Idag drog jag till skolan med migrän, drog sedan hem efter första lektionen eftersom huvudvärken inte ville ge sig efter både alvedon och ipren. Var nyss hos tandläkaren och nu sitter jag och kollar prison break. I helgen är det shopping helg i skövde så det blir nog lite shopping, har lite nödvändigheter att inhandla. Nu ska jag kolla serier, puss!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback