Fredag

Hej allihopa, nu är det fredag och helg. Hur gött som helst! Dock har jag bloggtorka och har verkligen inget att skriva eller blogga om. Om ni har några förslag så är ni välkomna att kommentera! Idag så drog jag och Benita och Linnea ner till stan och kollade lite. Köpte även lite presenter till kära Amanda som har fyllt 17 för någon vecka sedan. Nu skall jag sätta på en skräckis och kolla prison break. Vi hörs, puss!

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback