GÃ¥rdagen, idag

Har haft två jätte fina dagar ihop med mina gosisar! Först "filmkväll" hos alma, vi var utklädda (HAHAHA dog vad fult, men aja) körde anden i glaset, och när vi körde det så ramlade 2843941 saker ner så vi vågade inte köra mer haha. Sen snackade vi väl lite och så! Sov hos alma och idag har jag varit på stan och käkat med alma och benita. Inatt drar alma till egypten och hoppas hon får det superduper bäst och solar lite åt mig också! Kommer sakna henne (skoja kommer bli as skönt att slippa henne i en vecka <333). 
Och ville bara säga att mina kompisar är bäst. (men jag är snäppet bättre) hehe 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback