10 saker...

10 saker ni inte visste om mig...
första, jag älskar skräckfilmer, det är bäst.
andra, jag är mellanblond egentligen.
tredje, jag älskar att sätta på mig fetaste hörlurarna och sätta på skrillex på högsta nivå.
fjärde, jag tror på spöken. enligt mig finns dom, eftersom jag har sett det själv, och jag inbillade mig fan inte.
femte, jag älskar att vara i kyrkan, så lugn och harmonisk energi.
sjätte, jag vill verkligen åka och kolla på lil wayne när han kommer till stockholm.
sjunde, jag skulle dö lycklig ifall jag träffade robert pattinson irl.
åttonde, jag vill pierca och tattuera mig, men kommer fan aldrig våga. (rädd för allt typ). 
nionde, jag älskar musik. det är fan mitt liv.
tionde, jag har jävligt svårt för att spara pengar, det är nästan omöjligt,
men spendera pengar däremot, det är jag förjävla bra på.
 

> Innan du kommenterar
• Jag vill gärna vara med i veckans-blogg eller liknande.
• Bilder samt text är min/mina om inte annat anges.
• Spam eller liknande tas bort direkt.
• Jag gör min bloggdesign helt själv.
Kontakt [email protected]

Med detta i åtanke är du jätte välkommen att kommentera!
Postat av: Anonym

hahahahhaah kul att du svär i varje mening<333

2012-12-30 @ 12:51:22



Namn:
kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback